Gerçek türbanlı sex hikayesi

onunla internetde tanıştım eski kocası ona defalarca tecavüz etmiş en son dayanamayıp boşanmış bir duldu Hayriye.
köyde yaşıyorlar dul olduğu içinde babası evden çıkarmıyor maddi ve manevi ihtiyaçları vardı ve en büyük lüksü internetdi. uzun zaman gizli gizli kamerada görüştük başlarda buluşmaya pek yanaşmadıysa da bir bayram günü evden çıkabileceğini söyledi. çok sevindim ilk defa buluşacaktık. fakat gidecek yerimiz yoktu. gün geldi çattı yağmurlu bir günde arabaylan bir duraktan aldım onu gidecek bir yer dahi tasarlamadım kafamda hava serin ve yağmurlu olduğu için yol kenarında ormanlıok bir alana girdik. hemen dudaklarımdan bir buse kondurdu. tam bir köylü kızı elleri kınalı ve çatlaktı. arabada biraz muhabbet ettikden sonra çantasından çikolata çıkardı derken camlar iyice buğulandı. ilk buluşmadanmıdır nedir seninle sevişebilirim ama ilişkiye giremem çünkü adet oldum dedi. başımdan aşağı kaynar sular döküldü.arabanın içinde durmuyor memelerini ufalıyordum. o kadar kat kat giyinmiştiki memelerine bile ulaşmakta zorlanıyordum. ilk buluşma böyle geçti bir hafta sonra ya tekrar buluşmak için sözleştik. ben bu sefer dayımın evini ayarladım. Eve geldiğinde ayakkabılarını çıkartırken o koca götünü bana sürtürmekten çekinmedi, içeri geçtik, üzerinde kot ceketi vardı çıkardı içinde kırmızı askılı bir body çıktı türbanını o kadar geniş dolamışki başı değil göğüslerine kadar sdarmıştı. çok terlemişsin istersen üzerini komple çıkar dedim. ilk başta istemesede türbanın çıkardı kafasında bir tane daha bone vardı askılarını indirdim. çok çekingen ve sert yaklaşıyordu. memelerin ucu çok koyu kara üzüm gibiydi Hayriye kilolu koca götlü koca memeli bir kadındı. soyunmak istemiyor yorganın altına giriyor anacak öyle sevişebilirim diyordu. en son yorganın altında kot eteğini sıyırdım içinde kırmızı bir kilot vardı göbeğinden kasıklarına kqadar dilini gezdirdim hemen yelkenleri suya indirdi ve kilodu çıkardı. yeni tıraşlanmış kapkara amı karşımda duruyordu. sikime ellemek istemiyordu. belliki eski kocasıyla cinsellik yaşamışlar. herşeyden çekiniyordu bacaklarını okşarken memelerini ağzıma aldım emiyordum. nefesi çok hızlandı ne olursun sok artık diyordu. bacaklarını iki yana ayırdı amı sırılsıklam olmuştu. başını sokmamlan beraber sesi kesildi sanki nefes almıyor gibiydi gözleri kapalı bir şekilde acıdı dedi.ben fırsqat vermeden bir anda arka arkaya köklemeye başlımıştımki inleyerek titremeye başladı gözlerinden yaşlar akıyordu nedenini sorduğumdaa çok talihsiz biri olduğundan eski kocasının ona hayvan muamalesi yaptığındanbahsetti. içinden çıktım boşalammıştım kasıklarıma ağrı girmiştiki yatakdan kalktı üzerinde hala kot eteği vardı bakma bana diyordu yatağın ucunda asılı olan gömleğimi üzerine giydi ve kilodunu giymek için eğildiğinde arkasından beline sarıldım beni boşaltmadan nereye gidiyorsun dedim. niyetimk götten sikmekti. o domalmış vaziyette amına bir ki kere daha girdim. bir elimlede götünü parmaklıyordum.yeni bir prezervatif taktım.ve tükürükle parmakladığımı götüne biraz nıvea sürdüm.ama ne yaptıysam o nafile o koca götüne swikim girmiyordu. zor bela bastırdım içine ve bağırmaya başladı bir iki gittikten sonra götüne boşaldım. lavaboya gitti geldiğinde hızlı hızlı giyinmeye başladı köy otobüsüne yetişmesi geekiyordu ve bana dönüp beni bir daha arama dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ONLİNE