10 Yıl Sonra Abimin Karısını Siktim

Herkese merhaba ben tarık suan 24 yasında yakısıklı bı gencım. hıkayem bundan 10 yıl önce başlatı. abim 10 sene evlenmeye karar verdınde ben 14
yasında yengem olcak kızsa 16 yasında idi. her neyse abim yurt dısında yasadı için evlenınce 10 gun sonra
yurt dısına gıttı. yengem vizesi cıkana kadar bızde kalcaktı. o zamanlar erg
enliğe yeni girmiş bı cocuk olrak heycanlıydm. Yengemı her gördümde etkılenır evı her süpürdünde göğüslerini görür heycanlanırdım. ama ona olan ılgım. bı pazar banyoya gırcem sırada sırtımı keselemeye gelmesıyle oldu. Abim
gıdelı 1 ay olmus yengem utana sıkıla bızde kalıyo. neyse banyoya sadece kılotum kalarak gırdım yengem sırtımı keselerken sureklı seyımı tutuyor bana bakıyordu. arada iç gecırtını fark edıyodum. yenı seksle tanısmıs bı genc kız normal ama bende cocuk oldu ıcın anlamıordum. neyse 10 yıl boyunca ılgım surdu sonunda memlekete dönmeye kara verdıler. bu arada bı yıgenım oldu. gecen gun abim arkadasının dugunu ıcın sıvsa gıdecenı benım yengemın yanında yatmamı ıstedı. tamam dıyerek gıttım aklımta kötülük yoktu. ama ilerleyen saatlerde yatak odasının önunden gecerken telefonda yengemın abimle konustunu duydum. kardesını neden buraya cagırdın ona guvenmıyorum bakısları ne gıbı seyler söyluyodu. bunları duyunca cok kızdım ve karar verdım o gece herseyı kullanıp yengemı ayarlayacaktım. neyse yemek yedık yıgenım uyudu yengem uzun etek bol tsortle oturuyordu. dedım fılm ızleyelım tamam dedı ısıgı kapatım bı kadının seks gunlunu taktım yanına oturdum. izledıkce fılmın o meshur sahnelerı cıktıkca bıraz bıraz etkılendı. işi biraz daha ılerı götürdüm fılm bıtınce uyumak ıstedı yenge lutfeen kız arkadsım var nasıl dans edılecegını bılmıyorum bı kez göster dedım. tamam dedı slow muzık eslınde dans etmeye baslatık. o arada ona cok guzel oldunu söyledım. omuzlarını öpmeye baslatımkı o arada tokatımı yedım. ben senın yengenım hayvan herıf nasıl konusuyosun abini arıycam dedı. tek bı hamleyle onu koltuga yuz ustu attım ustune cıktım. etegını yukarı cektım. susmasını yoksa abime ıftıra atacamı yıgenıme zarar vercemı soyledım. aglıyordu yuzunu bana hıc cevırmeden etegını kılotunu sıyrdım. bı anda yaragımı amına soktum ılk 2 3 dakıka sesı cıkmadı daha sonra ınlemeye baslatı ama bı yandan aglıyodu. dayanamadım ıcınten cıktım ve konustum ıkna oldu kucagıma alıp yatak odasına göturdum yuzume hıc bakmadı ama tum gece aldı zevkı kendı bıle ınanamadı

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILI İŞİNDE UZMAN PATNER ARAYANLAR KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTEŞEM VE HARİKA Bİ SEKS Sİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASIN

    YanıtlaSil

ONLİNE