Tecavüzmüydü değilmiydi bilemedim

Merhaba ben Meltem 31 yaşındayım 1.70 boylarında 55 kilo oldukça alımlı bir kadınım. Eski eşimle 5 yıllık evliydik. İsmi Mehmet. Onu gayet seviyordum zaten severek evlendik. Cinsel hayatımızda mehmetin bazı özgüvensizliklerine karşı iyi sayılırdı. Mehmet arkadaşımın arkadaşıydı o şekilde tanıştık. Ben lisedeyken 17 yaşlarındayken bir sevgilim vardı adı ömer o çoçukluk zamanlarına rağmen oldukça güçlü bir birlikteliğimiz vardı. Ama yaşımızdan ve aile görüşlerimizden dolayı yaşadığımız maksimum şey ön sevişmeydi o da 1 yada 1 kere. Benim ve ömerin ortak arkadaşı bir bayan arkadaşımız da vardı ismi selen bir gün selen ben ömer ve selenin erkek arkadaşı mehmet oturduk bi kafede sohbet ediyoruz. ömer yakışıklı çocuk ama mehmet de ondan kötü değil yani. haftalar sonra selenle mehmet bi şekilde ayrıldı ondan 1.5 ay sonra da ömerle ben ayrılmıştık işte sınava girdik o kazanamadı ben kazandım biraz kompleks yaptı sıkıldım falan. ardından mehmet bunu öğrenmiş ve bana ulaşmıştı. işte açıkça söyledi senden hoşlanmıştım selen varken bile falan diye biz görüşmeye başladık ve en sonunda evlendik. ardından 5 yıl geçti üstünden evliliğmiz iyi gidiyordu fakat çocuğumuz yoktu ben yapmak istemedim. çünkü yaşımız daha gençti. bu arada yok selenmiş yok ömermiş hiç alakamız kalmadı ama ömerle mehmet arkadaş olduğu için facebooktaki lise gruplarından bir şekilde haberleştiler ve görüştürler tabi bende tanıyorum diye mehmet benide aldı ömere gittik. O gün güzeldi gayet tabi ben çok gitmk istemedim işte eski sevgilimdi sonuç olarak içimde sanki suç işliyomuşum gibi bi his vardı. ömer bana arada laf sokuyordu ama mehmet bunun farkında değğildi çünkü ömerle olan ilişkimizle ilgili o kafede oturduğumuz gün dışında bilgisi yoktu.neyse o gün güzel hasretlik geçti ve biz eve döndük ertesi gün pazartesi ömer aradı ceketim orda kalmış diye farkındaydım zaten ama mehmete derim alır diye pek takmadım. işte bu beni gel al die aradı bende mehmet alır akşam ben işteyim şimdi dedim. ama ömerin yoluna ters olduğu için ev gelmesi zor olur gibi şeyler falan dedi bende neyse yarın izin günüm yarın ben almaya çalışırım mehmet gelemezse dedim. mehmet iş dönüşü yorgun olacağından üşendi ve almadı çeketi ertesi gün ben izin günümde saat 3 gibi gittim ömere (ömerin butiği var oo yüzden istediği zaman çıkabiliyo işten) zaten o kadar yol gelmiş pek memnun değildim alıp gidiyim diyodum ömer de gel otur yorulmuşsun bi kahve yapalım dedi. neyse oturduk yorgunluktan sonra işte sohbet etmeye başladık ben bunun birazcık yarası olduğunu ve o yüzden bana laf çarpıttığının farkındaydım ama anlamamazlıktan geliyordum en sonunda VAY BE MELTEM HANIM BİZİ TERK ETTİN MEHMETİ GÖZÜNE KESTİRİP EVLENDİN DEMESİN Mİ nasıl sinirlendim neyse bu yumuşattı. Tekrar ortalığı ve biraz daha konuştuktan sonra bak anla beni seninle öyle ayrılmak istemezdim hala sana karşı hislerim ölmedi dedi ben kalkıp gidicem izin vermiyor. sonra ben bi mehmet olamazmıyım diyip dudaklarıma yapıştı tokat attım ben buna ne yapıyorsun diye aslında üzülmüştüm de biraz. zorla kolumdan tutup öpmeye devam etti ama yılların acısını çıkarırcasına öpüyor ben direndim ama erkek gücü sonuçta nafile. ama aynı zamanda ömer çok iyi öpüşüyordu gerçekten mehmetten sonra inanılmaz profesyonel geldi bana yalamaya başladı heryerimi boynuma indi yavaş yavaş ve gömleğimin düğmelerini açarak emmeye başları her yerimi ben hala çırpınıyorum nafile sonra sütyenimi çıkardı öyle bir yalıyor emiyorki böyle bir durumda nasıl zevk alırım diye düşünmeye başladım göğüslerim büyük zaten c kap en sonunda pes ettim bu uçlarını ısırıyor diliyle oynuyo sonra aşağı inmeye başladı pantolumu çıkarttı kendide soyunmaya başladı karnımı yalayıp yuttu resmen kilodumu yavaş yavaş indirip yalamaya başladı ben ıslaktım tabiki ve *mım tombul olduğu için iyice ısırdı şeyimin dudaklarını ayırıp yalamaya ısırmaya başladı Seliğe sokup sokup çıkardı ben iki kez orgazm oldum hepsini emdi g*tümü bile öyle bir yaladıki ben feci bir hale gelmiştm kendimi tanıyamıyordum pantolonunu indirdim önce taşaklarıyla oynadım dilimle ardından s*kini emmeye başladım bi yandan ısırıyordum öyle bi tahrik olduki memelerimi çok fazla sıktı o hisle. boğazıma kadar aldım s*kini ve sonra 69 çektik artık bende oda dayanamıyordu hemen yatırdı beni ve üstüme geçti başta çok kibarca sürtüyordu sonra bi anda hepsini soktu ben öyle bi çığlık attımki amım yırtıldı sandım ardından hızlı hızlı gel git yaptı bir yandan dudaklarımı memelerimi öpüyor bir yandan s*kiyor ben 3 kez orgazm oldum o tekrar g*t değiliğimi yalayıp beni domalttı ve oraya girdi bunu yapmasını istemedim daha önce hiç g*tümü s*ktirmemiştim ve daracıktı buraya da bir anda soktu ama öbürğnden daha yavaştı tabi benim acım daha fazla oldu. Darlıktan dolayı. g*tümü az s*kti çünkü boşalacaktı ve sanki herşeyi o planlanmıştı bir anda s*kini memelerimin arasına alsı orda gitgel yaparak boşaldı yalnız suratımada geldi menisi ben herşeyi unutmuş zvkten dört köşeydim karşımda tek başına nerdeyse 3 tane mehmet vardı yorgunluktan hiç biyere kıpırdayamadım biraz birlikte uyuduk kalkınca bi baktım oturamıyorum bu uyanınca bir kere daha sokup çıkardı bana bu kadar güçlü bir sevişme yetnği olduğuna şaşırdım bende hemen üstümü giydim çünkü akşam olmak üzereydi giderken son kez öpüştük bana ne kadar zevk aldık görüyormusun dedi. bende evet ama bunu lütfen bir daha yaptırma bana dedim. O da artık sen benim kadınımsın istediğim zaman gelecksin dimi hayatım lütfen ben sana aşığım dedi. Gelmezsen mehmet beyimiz birşeyler duyar bak dedi. Ben o gün mehmetin yüzüne doğru düzgün bakamadım 2 gün sonra sevişmek istedi ama o kadar doymuştumki 20 dk bile sevişemedik. Ömerin tehditleri yüzünden arada gittim buna beni feci s*kiyordu kesinlikle en sonunda iyice zıvanadan çıktığımızı düşünüp her şeye rağmen gitmedim buna. ve tabiki söyledi mehmete şimdi ayrıldık ne yazıkki bekarım. ve malesefmi desem iyi ki mi desem hala ömerle görüşüyoruz beni dünyanın en mutlu kadını yapıyor gerçekten her ne kadar hayatımı mafetmiş kendimi bir keranenin baş or*spusu gibi hissettirmiş olsa da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ONLİNE