15 Yasindaki Masum Kiz

Hikaye tamamiyle gercektir. Hep okurdum inanmazdim ama basima geldi.20
yasinda 1.90 boyunda bir gencim olay dun basimdan gecti yaz tatilu icin memlekete koye geldm evler tek katli arkalarinda bahce falan bildiginiz koy evlerinden konuya gelelim. Babannem arka tarlaya ugrasa indi dedemde pazara gitti firsattan istifade bende slip don altimda telefndan bu tur hikayeleri okuyarak aziyorum tam o anda dis kapi acildi bende toparlanirken birden aysegulun kucuk surtugun sesi geldi bende zaten azmistim caktirmadan uyur nunarasina yattim birden sessizlik oldu kapiyi araladi beni dikizliyo birden sicradim bu korktu ciglik atti tuttum kolundan sen benimi izliyosun dedim korkuyla semiha yengeye baktim abi falan diye sayikliyodu bir yandanda mayonun ustunden cikan benim cocuga bakiyodu ( bunda zaten vardi biseyler surekli bana bakar eve gelip giderdi) altinda tayt vardi yeni tomurcuklanmisti memeleri . Korkuyorum bisy yapma bana birak gideym faln dedi bnde olmaz ne zamandir gozun ustumde derdin ne dedim ama ses tonum yuksek bunu sikistiriyorm. En sonnda hoslaniyorum abi senden falan dedi bende cok azdim sana biseyler ogreteyim madem buyudun dedim yataga oturtturdm sikimi actimbu cok utaniyodu ama istiyodu belli tutturdum sikimi oksatmaya basladim sonra saclarindan tutup agzina al dedim urkekce aldi acemice emiyo benim sikimde kazik gibi oldu iyice bogazina kadar zorluyorum bu ogurmeye basladi bir cikarttim sikimi guzelmi dedim. Korkarak bana bakti guzl abi dedi elimi taytin icina sokup Kilodun usttunden amina attim bu islanmis oksadikca zevke gelmeye basladi bir yandan agzina veriyorum bir yandan oksuyorum bu azdi zevkle emiyo ustunu cikarttip kucucuk memelerini boynnu yalamaya basladim iyice azdi tayti vikartmaya calisirken dur abi bakirryim yapma bisey annem babam oldurur beni falan ded bende korkma yalicam kucuk amini dedim cikarrtim pempe boxer giymis orospu ustunden yaladim bir sonra cikarrtim yeni sari tuyler cikmaya baslamis aminin ustunde gotu falan tertemiz domalttim amini deli gibi yaliyorum emiyorum bu zevkten inliyo pempe amciginin deligine yarsgimi surturuyorim zevk sularimi surttukce bu iyice gitti bende dayanamiyorm domalttim bunu gitunun yaliyorum hunharca seni gotunden sikeyim ordan bisy olmaz dedim yok abi ben dusta parmagimi soktum ozaman bile cok acidi sikin girmez olurum dedi kiz hakliydi zayif tiknaz bisydi ama sikicektim cekmedceden bir krem buldum gote iyice yedirdim psrmaklarimla actim biraz soka cika yaragin kafssini bol kremledim yasladim bir yandanda amcikla oynuyorm rahatlatiyorm onu sonra kafasini soktum biraz ileri geri yaptim bu acidan inlemeye kivranmaya basladi ben zevkten catliyordum kucucuk kizin kucucuk gotunu sikiyordm yarisina kadar soktum bu artik agliyordu ama birakmiyordum birden bosaldim o kadar fena patladim ki anlatamam gotunun deligi dol doldu sonra cikarttim bu hala hareket edemiyordu acidan gozleri kizarmisti tuttum giydirdim bunu zor yuruyodu elinu yuzunu yikadim. Eve yolladim. Boyle bir ani geti basimdan. Gitmeye yakinda patlaticam bunu

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil

ONLİNE