Beni Sikmesi İçin Yalvarıyorum

Selam arkadaşlar… Ben 27 yaşında ve sex’i seven bir bayanım. Esmer tenli, uzun kara saçlı, iri göğüslü ve az balık etli biriyim ama kendimi pek beğenmem açıkçası. Kendimi beğenmesem de çok iltifat alıyorum. Eski çalıştığım yerden ayrılıp memlekete dönmek zorunda kaldığımda bayağı zor gelmişti bana çünkü orda rahatım yerindeydi dilediğim zaman dilediğim insanla birlikte olabiliyordum ama memlekete dönmekle ailemin yanına taşınmakla tüm özgürlüğümü kayb etmiştim. Aradan iki hafta geçti eve döneli ve ben artık yanıyordum.. Aklım fikrim hep seksteydi ve be yapacağımı bilemiyordum. En son aklıma kac senedir arkadaş olduğum levent geldi.. Uzun zamandır peşimden koşuyordu ama ben ilgilenmiyordum çünkü memlekette sabit durmuyordum ve arkadaşlık bozulmasın istiyordum. Dediğim gibi ben sekse düşkün bir insanım ve acilen ihtiyacımı karşılayacak birini bulmam gerekiyordu. Herneyse o gece aklıma koydum ve levente bir msj attım, msjda bana bir konuda yardım etmesini istedim ve oda herzamanki gibi ne istersen elimden geldiğince yardım ederim dedi. Bende ozaman yarın bi zahmet ateşimi söndür deyince iyice afallaştı garibim, hiç beklenmedik birşeydi onun için. Beni hanım hanımcık biri sanıyordu herhalde ama az laf yaptıktan sonra kabul etti. Bende hemen msjlaştıktan sonra kalkıp yarına hazırlık yapmaya başladım. Banyoya gidip küvete uzandım ateş gibi yanan bedenimi azda olsa sakinleştirmek için. Ilık su mucizevi bir etki yaratıyordu üstümde. Sonra göğüslerimi okşarken kendi ellerimin yerine leventin ellerini düşündüm ve yarın olacaklardan dolayı tekrar heycan bastı ve elimi ammıma doğru götürdüm. Ammım az kıllıydı çünkü iki haftadır ammıma dokunan olmamıştı ve bende ağda yapma gereği duymamıştım, nasılsa beni uzun süre kimse çıplak görmeyecekti. Saat geç olduğu için ağda yerine permatik kullanmak zorunda kaldım ama sonuç fena değildi, tertemiz ve yarın sikilmeye hazır bir am vardı artık. Tüm isteğimi yarına saklamak istediğim için üstüme buz gibi su döküp banyodan çıktım ve çıplak uyumaya çalıştım ama bi türlü uyuyamıyorum. Soğuk su bile sıfır etki yapıyordu artık. Sabah 6 ya kadar dönüp durdum yatakta ama en son dayanamadım kalkıp giyindim ve arabaya atladım. Artık sikilmek istiyordum içimde birinin siki olması gerekiyordu, yirmi dakika içinde leventin evine vardım ve kapıyı çaldım. Beş dakika boyunca kapıyı açan olmadı ve bende artık dayanamıyordum önüme ilk gelene siktirecektim kendimi ama allahtan levent en sonunda uyanıp kapıyı açtı. Beni karşında gördüğünde şok olmuştu çünkü onu zarfladığımı düşünmüş gece ve asla gelmeyeceğimi sanıyordu. Ben ise artık laf yapmaktan bıkmış lafı bırak ta soyunmaya başla dedim. İyice salaklaştı bu laflarımdan sonra ve sadece bana baka kaldı zavallı adam. Aradan bir kaç dakika geçti ve kendine gelen levet bir anda hayal bile edemeyeceğim bir insana dönüştü. İyi ozaman madem sikilmek istiyorsun ozaman erkek gibi emir vermeyi kes ve tadını çıkar olacakların. Elimden tutup beni odaya doğru çekti ve kapıyı kapatarak beni kapıya yapıştırdı. Bu hareketi ile bedenim titremeye başladı çünkü o zamana kadar leventten böyle bişey beklemezdim. Levent daima nazik ve ön görüşlü bir insandı. Ama onun bu yönünü keşfetmenin tadıda bana öyle bir zevk veriyordu anlatamam. Dudaklarımı koparacakmış gibi öpmesi ve ısırması beni benden alıyordu. Hala kapı ve onun arasında sıkışık vaziyetteydik ve benim artık ayakta duracak gücüm kalmamıştı çünkü levent benim Dudaklarımı koparırcasına öperken bir elide ammıma doğru gitmişti. Evden Çıkarken fazla zaman kaybı yaşamamak icin iç çamaşır giymemiştim üzerimde sadece bol bir pijama ve sade ve dar bir tişört vardı. Leventin elleri beni ayakta deli ediyordu çünkü artık bir eli arkadan pijamamın içinde diğer elide bir bacağımı kaldırmıştı boynumdan öpüyor bacağımı okşuyor ve arkadan eli göt dediğim ile oynuyordu. Ben inlemeye başlamış artık beni sik diye Yalvarıyordum ama o yüzüme bakıp gülümsüyor ve bana bu daha hiç bişey seni öyle bir sikecem ki yeter diye yalvaracaksın diyordu ama bende lafın altında kalacak insan değildim ve senin gibi çok konuşan var icraata gelince 15 dakikada yorgun düşerler dedim ve ceza olarak boynumu ısırdı. Ağrı yerine inanılmaz derecede hazm alıyordum çünkü leventin siki de kalkmıştı his edebiliyordum ve oda fazla dayanamaz ammımı nihayet sikecek diye seviniyordum. Bi anda beni bıraktı ve az daha düşüyordum çünkü elim ayağım tutamaz hale gelmiştim bunu gören levent gülümseyip şimdi oyuna başlayabiliriz dedi ve beni yataga doğru çekti. Soyun dedi ve ben koşulsuz isteklerini yerine getirdim çünkü artık dayanamıyordum. Ben soyunurken oda soyunuyordu ve nihayetinde karşımda çıplak bir levent vardı. Hiç bişey beni ilgilendirmiyordu, sadece sikini merak ediyordum bu nedenle ilk gözüm onun yarrağına dikildi.14-15cm sanırsam. Daha büyük hayal etmiştim ama yapacak birşey yoktu çünkü leventten başka bir seçenek yoktu. Hani derler ya görünüşe aldanma diye bende bunu iyi öğrendim çünkü levent bana boyut önemli değil işlevine bakmayı öğretti. Yatağın üstünde çıplak ve bacaklarım aralanmış vaziyette oturmuş artık sikilme arzusuyla yanmaya devam ederken levent önüme yaklaştı ve bak bana ben bitene kadar dayanmak zorundasın dedi. Şaşırmış hayretler içinde sen beni doyur bende ne istersen yaparım diyordum. Anlaştık ozaman deyip beni yatağa itti ve üstüme uzandı. Delicesine öpüşürken eliyle göğsümü yoğuruyordu bende deliler gibi altında kıvranıyordum. Dudaklarımı terk edip göğüslerime doğru inip ısırmaya ve emmeye başladı hem acı veriyordu hemde inanılmaz zevk veriyordu. Ağlamak üzereyim artık yeter eziyet ettin sik beni ne olur diye söylenmemle ve onun bir anda sikini ammıma köklemesi bir oldu. İlk tepkim ona küfür etmek oldu ama o ilgilenmiyordu sadece gülüyordu. Ammımı sik diye yalvaran sendin neden küfür ediyorsun hem sus ve zevkine bak bakabildiğin sürece. O yavaş yavaş gidip gelirken ben dahada azıyordum. Daha hızlı daha hızlı diye onu körüklüyordum ve fazla sürmeden zevk sularım akmaya başladı. Boşalmıştım artık ve kaslarım gevşemeye başladı ama levent yüzüme bakarak ammını siktim şimdi sıra götünde dön arknı dedi ve beni domalttı. Leventin evine gelmemin ve bosalmamın arasından bir saat geçmişti.ben kendimi geç geliyor diye bilip övünürken leventte hala tık yoktu. Beni domaltıp gotüme girmeye çalışması şaşırttı onu çünkü çok dardı ve levent giremiyordu bi türlü. O güne kadar ammımla beraber olduğum her adamı doyurabilmiştim. Gotümün deliğine gerek kalmamıştı, ben bunu söylerken levent ilk götüme girecek adam olmanın sevinciyle öyle bir köklediki o yarrağını götüme birden ağrıdan bağırdım. Sanki götümü yırtmış gibi acı çekiyordum. Bir iki dakika hareketsiz bekledikten sonra götüm iyicene ona alışmaya başlamıştı ve artık ağrı ile birlikte zevkte alıyordum. Bi yarım saatte böyle beni sikti ama ben ikinci defa gelmeme rağmen leventin hala bosalmaya niyeti yoktu. Yalvarıyordum lütfen artık boşalda beni rahat birak diye ana onun daha bitneye niyeti yoktu. Burden sikini götümden çıkarıp beni tekrar sırt üstü çevirdi ve sıra yine ammında diyerek sikini ammıma soktu. Bir ön bir arka derken beni 7 defa boşalttı ama kendisi hala gelmemişti ve aradan artık 4 saat geçmişti. Benim artık halim kalmamıştı ve Yalvarıyordum resmen. Lütfen yeter artık dayanamıyorum artık. Ammımı ve götümü yırttın resmen. Boşalda hem sen rahatla hem ben
kurtulayım diyordum. en sonunda acıdı bana sanırım ve otur yatağa dedi ve bu defa ne yapacak diye düşünürken ayağa kalktı önüme dikildi ve beni defalarca siken yarrağını ağzıma verdi. Madem seni sikiyorum, her deliğine sokayimda içim rahat etsin diyerek güldü. O güldü diye bende yarrağının ucunu ısırdım buna karşılık saçımdan çekip ona bakmamı sağladı ve senin ateşini söndüren alete iyi davran nasılsa ondan başkası seni kesmez artık. Şuan nasıl yeter artık diye Yalvarıyorsan, bidaha beni sik diye yalvaracaksın çünkü kime gidersen git beni arayacak tüm deliklerin. Elimle ağzımla ne yapıp ne edip onu boşaltmayı başardım en sonunda ve o sevinçle tüm spermlerini yuttum çünkü ağır işin sonunda hediyemi almış gibi his ediyordum kendimi. O gün sabah 6:30 da levente gittim ve akşam 10 da eve döndüm. Iki saat yemek molası vermekle levent beni gün boyu sikti. Kaç defa boşaldığımı hatırlamıyorum ama levent sadece iki defa boşaldı. Hayatımda ilk defa bukadar doyduğumu hatırlıyorum ben. Ve dediğide çıktı, nezaman başkasına gitmeye kalksam Ammım leventi istiyor çünkü beni bi o doyurabilir. Yaklaşık 4 aydır haftada bir defa ona gidiyorum ve her defasında aynı sonuca variyorum. Levent ilaç kullanmıyor çünkü kaç defa süpriz yaptım ona. Her defasında ya bir defa yada iki defa boşalıyor ama beni evire çevire defalarca sikebiliyor. Bazen düşünüyorum da bu performansla bütün mahalledeki kadınları bir gün içinde siker ama o benim artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ONLİNE